۱۱ نوع ویدیو برای رسانه‌‌های اجتماعی

اگرچه از نظر فنی می‌توانید هر ویدیوی قدیمی را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید، اما اگر ویدیوها را بر اساس معیارهای اثربخش در هر شبکه تولید و بهینه‌سازی کنید، موثرتر خواهید بود و شاید محتوایتان وایرال شود.

یک تفاوت بزرگ شبکه‌های اجتماعی این است که افراد، به‌جای جستجوی ویدیوها، آن‌ها را اتفاقی کشف می‌کنند. مثلا افراد برای یافتن ویدیوی آموزشی موردنظرشان در یوتیوب و گوگل جستجو می‌کنند، اما در فیس‌بوک، توییتر و اینستاگرام، هنگام چرخیدن در بخش فیدها، ویدیویی را پیدا می‌کنند. بااین‌حال، تماشای این ویدیوها به جذابیت آن‌ها بستگی دارد و حتی به خاطر الگوریتم رسانه‌هایی مثل فیس‌بوک شاید خیلی‌ها اصلا این ویدیوها را نبینند!

خوشبختانه با بعضی روش‌ها می‌توانید به کاهش هیاهوی این رسانه‌ها و دیده شدن محتوایتان کمک کنید. در ادامه به بررسی ۱۱ نوع ویدیو می‌پردازیم که در شبکه‌های اجتماعی موفق عمل کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *