سوالات متداول

سوالات متداول

آیا باتری های اصلی هستند؟

کلیه باتری  ها اصلی ( ارجینال )  بوده با یک هفته مهلت تست و ۳ ماه گارانتی تعویض

تفاوت گارانتی ها در چیست و چطور باید از آنها استفاده کرد؟

محصولات جانبی در ۲ مرحله گارانتی میشوند. هر محصولی که از فروشگاه پاورسل تهیه میکنید، شامل ۱ هفته مهلت تست است. بدیهی است وقتی مشتری از این ضمانت (که از زمان دریافت کالا شروع میشود) استفاده میکند، ابتدا مشکل ، ایراد یا سوالی که درباره کالا دارند را به بخش گارانتی منتقل میکنند. در صورتیکه مشکل قابل حل شدن نبود و امکان رفع مشکل از طریق پشتیبانی نبود، کالا همچنان از ضمانت ۱ هفته ای بهره میبرد و میتوان آنرا به دفتر فروشگاه مرجوع کرد تا مشکل حل شود. اما پس از پایان زمان مرحله اول با استفاده از شرایط گارانتی که در سایت توضیح داده شده اقدام کنید . لازم به ذکر است استفاده از گارانتی فقط برای کالایی کاربرد دارد که آن محصول دارای گارانتی ( به غیر از مهلت تست ۱ هفته ای که توسط جی اس ام باتری مشخص شده) باشد. یعنی اگر پس از ۱ هفته کالا نیازمند به گارانتی بود، باید آن محصول تحت گارانتی باشد. در غیر اینصورت فقط همان ۱ هفته مهلت تست، تنها گارانتی آن کالا محسوب میشود. برای استفاده از گارانتی ۳ ماهه تعویض کالا باید توجه داشته باشید در مدت زمان ۳ ماه فقط یک بار باتری شما تعویض خواهد شد و باتری دوم شامل گارانتی نخواهد بود.( امکان خراب شدن باتری در طول این ۳ ماه زمان برای یک بار بیشتر قطعا موبایل شما باید بررسی شود و ایراد از باتری نخواهد بود )

چه اطمینانی برای خرید از فروشگاه آنلاین پاورسل وجود دارد؟

فروشگاه پاورسل دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت و لوگوی ساماندهی پایگاه های اینترنتی می باشداست. همچنین چندین سال سابقه و حضور در بازار ایران با آدرس ثابت , همواره در دسترس مشتریان و پاسخگوی سوالات و مشکلات آنها خواهد بود.

شرایط ارسال به چه صورت هست و چقدر زمان می برد سفارش به دست من برسد؟

پس از تکمیل سفارش و تایید همکاران بخش فروش سفارش ها آماده ارسال خواهد شد. کلیه سفارشاتی که از ساعت ۱۲ ظهر به بعد ثبت شوند با سفارشاتی که فردا قبل از ساعت ۱۲ ظهر   ثبت می شوند همه باهم   ارسال خواهد شد توسط پست پیشتاز . زمان رسیدن بسته پستی به دست شما برای تهران یک روز کاری و شهرستان ۲ تا ۳ روز کاری زمان می برد.  سفارشات تهران که گزینه پیک را انتخاب کرده اند در تایم اداری به نوبت ارسال خواهد شد . توجه: دوستانی که برای سفارشات تهران گزینه پیک انتخاب می کنند ارسال ها فقط در روز های کاری و تایم اداری ارسال خواهد شد ( شنبه تا چهار شنبه از ساعت ۹٫۳۰ دقیقه صبح تا ۵ بعد از ظهر و پنج شنبه ها از ساعت ۹٫۳۰ دقیقه صبح تا ساعت ۱ بعد از ظهر ) سفارشات خارج از تایم اداری که گزینه پیک را برای شهر تهران انتخاب کرده اندروز بعد ارسال می شود.

هزینه های ارسال چطور محاسبه میشود؟

کلیه سفارشات بصورت رایگان برای سراسر کشور ارسال میشود. نحوه ارسال با پست پیشتاز می باشد . ارسال سفارش در تهران به صورت اکسپرس هم وجود دارد که با پیک ارسال می شود و حداکثر تا ۲ ساعت به دست شما خواهد رسید .هزینه ارسال اکسپرس در تهران ۳۵ هزار تومان می باشد.

در صورت کسر وجه از حساب و تایید نشدن سفارش چه کار باید کرد؟

در این شرایط ابتدا باید مطمئن شد مبلغ از حساب کسر شده که این موضوع با دریافت تراکنش های بانکی و یا دریافت SMS پرداخت از طرف بانک مشخص میشود. اگر مبلغ در حساب بانک طرف قرارداد باقی بماند، بین ۲-۳ ساعت تا نهایتا ۷۲ ساعت بعد مبلغ بازگشت داده میشود. اما اگر پس از ثبت سفارش یا پرداخت، SMS تایید برای شما ارسال نشد یا در اولین فرصت در روز کاری با شما تماس گرفته نشد، میتوان با همکاران بخش پشتیبانی موضوع را هماهنگ کرده تا پس از تایید مبلغ دریافت شماره کارت مشتری، مبلغ عودت داده شود.

در صورت تکمیل، تغییر یا انصراف سفارش، باید چه مراحلی طی شود؟

برای تکمیل، تغییر یا انصراف سفارش تا قبل از رفتن سفارش در نوبت ارسال میتوان با همکاران بخش پشتیبانی به شماره ۶۶۴۸۲۱۳۷-۰۲۱ تماس گرفته تا سفارش اصلاح شود. اما پس از اینکه سفارش ارسال شد (در مرحله ارسال یا پس از تحویل کالا) لطفا با بخش گارانتی فروشگاه هماهنگ شود. در صورت انصراف به دلیل وجود ایراد یا مغایرت ، تمامی مبلغ پرداختی بازگشت داده خواهد شد. در غیر این صورت (انصراف از خرید به دلیل غیر فنی) فقط هزینه ارسال به عهده مشتری خواهد بود و هزینه پرداختی کالا به صورت کامل عودت خواهد شد.

پس از ثبت سفارش، مبلغ مورد نظر را چگونه پرداخت کنم؟

پرداخت هزینه سفارش به چندین روش ممکن است : ۱ – پس از ثبت سفارش به درگاه بانکی متصل شده و از طریق شماره کارت بانکی و رمز عبور مبلغ سفارش پرداخت خواهد شد. ۲- می توانید با دفتر جی اس ام باتری تماس بگیرید و شماره کارت دریافتو سپس کارت به کارت کنید . با توجه به شرایط کرونا ارسال ها فقط با پست پیشتاز و برای تهران با الو پیک ارسال می شود به همین دلیل تا اطلاع ثانوی امکان پرداخت در محل وجود ندارد.

ایا فروشگاه پاورسل کار تعویض باتری ( برای باتری های داخلی ) انجام میدهید؟

فروشگاه اینترنتی پاورسل در حال حاضر تعویض باتری انجام نمی دهد ولی این امکان وجود دارد که به همکاران در بازار موبایل ایران ( تهران ) معرفی کنیم که با هزینه خود شما تعویض باتری انجام دهید.

آیا امکان خرید حضوری هم وجو دارد؟

بله امکان خرید حضوری وجود دارد. شما می توانید  در تایم اداری و با هماهنگی قبلی قدام به خرید حضوری کنید.

قیمت محصولات فروشگاه پاورسل در مقایسه با سایر فروشگاه ها چگونه است؟

فروشگاه پاورسل همواره سعی در ارائه محصولات با مناسب ترین قیمت دارد. قیمت محصولات در این فروشگاه بسیار رقابتی و در مقایسه با سایر فروشگاه ها بسیار مناسب است. ضمن اینکه گاهی برخی از محصولات در شرایط ویژه به فروش میرسند که قیمت آنها بسیار پایین تر از قیمت بازار است.

آیا پس از ثبت قیمت نهایی که در سایت قید شده، باید هزینه دیگری پرداخت کنم؟

بدیهی است که مشتری فقط هزینه کالا را می پردازد و در فروشگاه پاورسل هزینه های اضافه مانند مالیات بر ارزش افزوده، عوارض و … به مشتری تحمیل نمیشود.  ارسال کالا از طریق پست پیشتاز ورایگان خواهد بود. اما سفارشات با هزینه کمتر از ۱۰۰ هزار تومان، شامل هزینه ارسال با پست به مبلغ ۱۵  هزار تومان خواهند شد و مابقی هزینه ارسال به عهده پاورسل خواهد بود. لازم به ذکر است در جهت تکریم مشتریان اعم از مشتریان ساکن تهران یا سایر شهرها، هزینه های ارسال کاملا برابر است. 

چطور می توانم کد رهگیری پست را داشته باشم ؟

به علت حجم زیادسفارشات ارسالی کد رهگیری مرسوله پستی آخر وقت به دست ما می رسد که برای شما پیامک خواهد شد و همچنین در پروفایل شما در بخش سفارشات  اگر روی دکمه اطلاعت بیشتر کلیک کنید و کد رهگیری و سایر اطلاعات مربوط به سفارش خود را می توانید  مشاهده کنید .
 

زمان موجود شدن کالاهای ناموجود، چه زمانی است؟

فروشگاه پاورسل با داشتن طیف وسیعی از محصولات، خود را مستلزم میداند که تا حدالمکان موجودی های سایت را افزایش دهد. اما به مرور زمان کالا ها بدلیل عدم تولید یا عدم صرفه اقتصادی موجود نخواهند شد. از همین رو نمیتوان زمان دقیقی را برای موجود شدن کالایی که در سایت ناموجود هستند، اعلام کرد. در این شرایط لطفا از طریق همان صفحه پیگیر باشید و یا از قسمت “به من اطلاع بده” فرم را تکمیل کنید تا در صورت موجود شدن برای شما ایمیل و پیامک ارسال شود. گرچه در اولین فرصتی که کالای درخواستی موجود شود، در سایت قیمت گذاری خواهد شد و امکان خرید فراهم میشود.